سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب برتر

مهد کودک مشهد

زمانی که کودکان وارد مدرسه و مهد کودک می شوند و با خواندن و نوشتن آشنایی می یابند، پتانسیل ذهنی بیشتری برای شنیدن قصه های صوتی پیدا می کنند و با شنیدن یا خواندن هر کلمه از داستان مفهوم و ماهیت آن کلمه را در ذهن خود تصور می کنند. شنیدن قصه صوتی برای کودکان دبستانی، آن ها را با کلمات بیشتری آشنا می کند و ذهن آن ها را تحریک می کند تا کلماتی را که می شنوند، بنویسند یا طرز نوشتن آن را در ذهن خود تصور کنند.

مهد کودک ها همواره مکانی برای رشد و تربیت کودکان بوده است. امروزه مهد کودک ها برنامه های متنوع بسیاری را برای کودکان در نظر می گیرند تا اوقات فراغت و بازی کودکان را پر کنند و والدین بتوانند با خاطری آسوده کودک خود را به آن جا بسپارند. در نظر گرفتن چند نکته در انتخاب مهد کودک مشهد، به عنوان یک کلان شهر، و مهد کودک کرج والدین را در مسیر انتخاب مهد کودک ها یاری می کنند.

نزدیک بودن محل مهد کودک به محل زندگی کودک، برنامه هایی که مهد کودک برای سرگرمی و پرکردن زمان کودک شما در نظر گرفته است و قیمت شهریه ای که مهد کودک تعیین می کند؛ از جمله برخی از نکاتی است در انتخاب بررسی مهد کودک ها باید مورد توجه والدین باشد. 

برنامه های داستان خوانی، شعر خوانی، زمان های مختص بازی، نقاشی و برنامه های آموزشی مانند آموزش قرآن، زبان انگلیسی و الفبای فارسی در مهد کودک ها تدوین می شوند و مربیان و نگهداران کودک این برنامه ها را برای آن ها اجرا می کنند. 

بخش نگهداری از شیرخوارگان و کودکان تا 2 سالگی نیز با خواندن آهنگ و موسیقی های آرام بخش  و یا خواندن قصه برای آن ها، کودکان را آرام می کند. مهد کودک برای کودکان بالای 3 سال، در روند اجتماعی شدن آن ها تاثیر مثبتی داشته و برقراری ارتباط با همسالان را برای کودک میسر می کند.