سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب برتر

نقاشی سیب

نقاشی، یکی از فعالیت های سالم و فیزیکی است که کودکان از سن بسیار پایین و به طور غریزی به آن علاقمند هستند. شما با کمک آموزش نقاشی به فرزندان خود می تواند نکات آموزنده ی بسیار زیادی را از روش غیر مستقیم به آن ها بیاموزید. همان طور که به احتمال زیاد می دانید، آموزش غیر مستقیم و آموزش های که با بازی و سرگرمی همراه است بهترین بازدهی را بر روی کودکان دارد. به عنوان مثال شما با آموزش و نشان دادن ویدیوی نقاشی تلویزیون بالا می توانید کودک خود را با شی تلویزیون آشنا کنید.

همچنین کودک شما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی تلویزیون می کند باید رنگ های مختلف را باهم ترکیب کند و قبل از پیاده کردن طرح نقاشی تلویزیون بر روی کاغذ آن را در ذهن خود تجسم کند. عمل ترکیب کردن رنگ ها کودک شما را با رنگ ها آشنا می کند و تجسم کردن طرح نقاشی تلویزیون در ذهن باعث تقویت قوه ی تخیل کودک شما می شود. کشیدن نقاشی باعث افزایش خلاقیت در کودک شما می شود و بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی کودک شما را افزایش می دهد.

یا اگر کودک شما به خوردن میوه و سبزیجات علاقه ندارد، می توانید با آموزش نقاشی سیب که یکی از طرح های بسیار آسان است که کودک شما از هر سنی می تواند برای رسم آن اقدام کند، به طور غیر مستقیم این علاقه را در او ایجاد کنید. یکی از نکات مثبت طرح نقاشی سیب نیز همین است که از سن بسیار کم قابل انجام است. همچنین اگر کودک شما برای کشیدن نقاشی سیب از شما یا فرد دیگری کمک بگیرد این امر به خودی خود باعث افزایش اعتماد به نفس و تقویت و رشد رفتار اجتماعی کودک شما می شود. در کل کشیدن نقاشی سیب یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر تاثیر بسیار مثبتی بر روی روح و جسم کودک شما دارد. برای دیدن ویدیو های آموزش نقاشی به وولک مراجعه کنید.