سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب برتر

دوربین مدار بسته دید در شب

 

دوربین مدار بسته دید در شب  وسیله ای بسیار کاربردی برای مکان هایی است که نیاز به محافظت و امنیت 24 ساعته دارند و در ساعت های شب محیط منطقه نظارتی تاریک و یا کم نور می شود مانند (کارگاه ها،انبار ها و...).دوربین مداربسته دید در شب محصولی کاربردی و قابل اطمینان در شب است این دوربین با دشتن led خاصی که در ان اضافه شده توانایی این را دارد که در تاریک ترین محیط منطقه هم تصاویری با کیفیت و وضوح بالا را برای شما فراهم کنند. با دوربین مداربسته دید در شب اتفاقی از شما پنهان نمی ماند.

دوربین مدار بسته بیسیم در دنیای امروز جایگزین دوربین مداربسته های انالوگ قدیمی شده اند. این سری از دوربین های مداربسته همان طور که از اسمشان پیداست نیازی به سیم کشی و کابل های اضافی ندارند. انتقال تصاویر ان ها از طریق امواج رادیویی یا وای فای صورت می گیرد. در بحث نصب باید گفت که دوربین مداربسته بیسیم جزو اسان ترین نحوه نصب در بین سایر مدل ها می باشد.علاوه بر این مدل از دوربین های مدار بسته قیمت ارزان تر و به صرفه تری را در اختیار دارند. به همین سبب این سری از دوربین های مدار بسته طرفداران بسیاری را میان خریداران دوربین دارا می باشند و بسیاری به دنبال خرید دوربین مداربسته بی سیم در بازار هستند.

امنیت همواره در طول تاریخ جزو مهم ترین و اساسی ترین نیاز های بشر بوده و هست. با پیشرفت روز افزون تکنولوژی دوربین ها مدار بسته وارد زندگی ما شدند. دوربین مدار بسته یک وسیله ای کوچک و قابل اطمینان و باهوش است.شما برای تامین امنیت برای خود و کسانی که دوستشان دارید کافی است که ان ها را نصب کنید و بقیه کار ها را به دوربین مداربسته بسپارید.دوربین های مداربسته انواع مختلفی دارند و دست شما را برای خرید باز می گذارد. در دنیای امروز این دوربین های مداربسته اند که نقش نگهبانی وفادار را برای شما ایفا می کنند.