سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب برتر

نصب دوربین مداربسته

دوربین دید در شب از سری فناوری های جذابی است که خیال شما را در خلوتی و نا امنی شب هم راحت می سازد.این سری از دوربین های مدار بسته دیگر در شب محدود نیستند و همان طور که از اسمشان پیداست در شب هم می توانند تصاویر ضبط و ثبت نمایند. led ها خاصی که درون این دستگاه های دوربین دید در شب به کار رفته شده سبب شده تا در محیط های کم نور و یا حتی در تاریکی مطلق هم بتواند تصاویری قابل رویت و واضحی را در اختیار شما قرار بدهد.دوربین دیددر شب حتی در شب هم امنیت شما و مکانی که در ان زندگی می کنید را تضمین خواهد کرد.

با پیشرفت روز افزون تکنولوژی حال در این بازه زمانی،دوربین های مدار بسته انالوگ قدیمی جای خود را به دوربین مدار بسته بیسیم داده اند.دوربین مداربسته بیسیم همان طور که از اسمش پیداست بدون سیم و کابل های مزاحم تعبیه شده اند و تنها سیمی که در ان استفاده می شود سیم برق رسانی به ان است.دوربین مدار بسته بیسیم دردسر های سیم کشی و نصب ان را به حداقل رسانده است.در کنار اسان بودن نصب دوربین مدار بسته دید در شب این محصول از قیمت ارزان تری هم نسبت به مدل های دیگر برخورد دار است. همین 2 امر سبب شده تا تقاضای خرید برای این محصول بالا رود.با دوربین مداربسته بسیم از خیلی از دردسر ها خلاص می شوید.

نصب دوربین مداربسته وابسته به مدل دوربین مدار بسته ای است که شما خریداری کرده اید.اگر مدل دوربین مدار بسته ای که خریده اید پیشرفته و توانایی خاصی داشته باشد مثل دوربین پلاک خوان نصب ان کار هرکسی نیست و نیاز به تخصص و تجربه دارد.اما اگر دوربینی که از ان استفاده می کنید از فناوری پیچیده ای استفاده نشده باشد نصب ان می تواند کار بسیار راحتی باشد.به عنوان مثال دوربین های بیسیم حتی از سیم کشی پیچیده ای هم استفاده نمی کند و نصب ان می تواند در کمترین زمان ممکن شکل بگیرد