سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب برتر

خریدی اقتصادی و مطمئن در کنار امنیت

 

دوربین های مدار بسته در دو کارکرد نظارتی و امنیتی در دسترس شما عزیزان و دوست داران امنیت قرار دارد و چنان چه قصد خرید دوربین های مدار بسته را دارید، قبل از انتخاب، باید مدل و کارایی که از آن انتظار دارید را تعیین کنید. چنان چه دوربین مدار بسته خود را برای برقراری امنیت در یک ناحیه، نیاز دارید، پس در کنار آن حتما به یک دستگاه ضبط کننده نیز نیاز پیدا خواهید کرد.

دستگاه های ضبط کننده دستگاه هایی هستند که پس از اتصال به شبکه دوربین مدار بسته، با در اختیار داشتن فضای ذخیره سازی، تصاویر و داده های ارسالی از سمت دوربین های مدار بسته را رمزگشایی کرده و در نهایت در اختیار کاربر قرار می دهند. فروش دستگاه چندکاره داهوا برای ضبط تصاویر و ویدیو های ثبت شده توسط دوربین مدار بسته، ضروری است. ضبط و ذخیره ویدیو های دوربین مدار بسته به شما قابلیت استناد به وقایع می دهند و از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

فرض کنید که در یک سازمان عمل سخیف سرقت اتفاق افتاده است؛ اگر دوربین نظارتی مدار بسته در این سازمان باشد و از دستگاه های ذخیره سازی داده، استفاده نشود، چگونگی انجام سرقت نمایان نخواهد بود. اما زمانی که دوربین مدار بسته به ی دستگاه ضبط کننده xvr متصل باشد، از طریق فضایی که این دستگاه برای ذخیره سازی در اختیار شما قرار می دهد، می توانید تصاویر حادثه را بررسی کرده و حتی به زمان و جزییات دیگر نیز دسترسی داشته باشید.

اگر دوست دارید یک خرید اقتصادی داشته باشید و قیمت برایتان مهم است و در عین حال دوست ندارید که خرید محصولات با کیفیت و برند را از دست بدهید، ما به شما خرید پکیج دوربین مدار بسته داهوا را از داهوا وان پیشنهاد می کنیم. چرا؟ برای دانستن دلیل، همراه ما بمانید.

اولین دلیل برای خرید پکیج اقتصادی دوربین مدار بسته از داهوا وان این است که می توانید با خیالی آسوده از یک مرکز و مرجع تخصصی برند داهوا خرید خود را انجام دهید.

دومین دلیل این است که علاوه بر این که خرید یک برند جهانی را داشته اید، بلکه با قیمتی مقرون به صرفه و اقتصادی این کار را انجام داده اید.

و مهم ترین دلیل خرید از داهوا این است که با خرید پکیج های داهوا وان دیگر نیازی به خریدهای متفرقه تجهیزات امنیتی برای نصب ندارید، همه ی آن چه که برای نصب و راه اندازی سیستم امنیتی خود نیاز دارید را می توانید در همین پکیج های اقتصادی پیدا کنید. پس فرصت را از دست ندهید.