سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب برتر

طراحی لوگو حرفه ای ارزان و به صرفه

داشتن لوگو شناسنامه کسب و کار شماست. همانطور که برای معرفی خود باید به نام و اصالت خود اشاره کنید؛ برای معرفی فعالیت تجاری خود نیز به اسم و لوگو دارید تا با آن شناخته شوید. بعد از آن که نام منحصر به فرد برند خود را انتخاب کردید، نوبت به جستجوی یک طراح لوگوی خوب و حرفه ای می رسد. اصلا نخواهید که لوگوی خود را با ابزار های آماتور پیش ببرید؛ حتی رایگان!

طراحی لوگو حرفه ای ارزان و به صرفه به مراتب به از طراحی لوگو با ابزار های رایگان و غیر حرفه ای یا استفاده از طرح های آماده و تقلبی است. مشاوره با طراح حرفه ای می تواند در بینش شما از داشتن لوگو برای برندتان کمک کند و در مسیر مشاوره نیز ممکن است به ایده های مشترک و جذاب با طراح برسید که می تواند مسیر تکامل شناسنامه ی شما را بهتر کند.

وابسته به این که چه انتظاری از طراح برای طراحی لوگوی خود دارید، قیمت ساخت لوگو حرفه ای شرکت شما متفاوت خواهد بود، طراحی انواع لوگو متفاوت است و به مهارت ها و ابزار های متفاوتی نیاز دارد، که تفاوت در قیمت لوگو را ایجاد می کند. برای این که لوگوی حرفه ای و متناسب با فعالیتتان را داشته باشید می توانید با کارشناسان نهان استدیو در ارتباط باشید. در نهان لیست تعرفه های ارزان طراحی لوگو برای کسانی که بودجه کافی برای داشتن لوگو را در ابتدای فعالیتشان ندارند نیز در دسترس است و شما عزیزان می توانید با دیدن این تعرفه ها برای سفارش طراحی لوگوی اختصاصی خود اقدام کنید.

مراحل ثبت سفارش طراحی لوگو در نهان استدیو

پس از این که وارد مجموعه نهان به آدرس https://nahanstudio.com شدید، می توانید فرم های ثبت سفارش را پر کنید؛ اما قبل از پر کردن فرم، من به شما توصیه می کنم که حتما نمونه کارهای جذاب نهان استدیو را مشاهده کنید تا هم با سطح کار کارشناسان ما آشنا شوید و هم آگاهانه تر و با دیدی بازتر به بررسی اتودهای لوگوی خود بپردازید.

پس از ثبت فرم سفارش، کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس می گیرند. با پاسخ به چند سوال کلیدی به مشاوران نهان، می توانید منتظر اولین اتود های لوگوی خود باشید. ابتدا درباره حوزه فعالیت خود و پس از آن باید درباره ی نوع مخاطبان و دایره تشکیل دهنده ی آن ها توضیح دهید؛ اگر ایده ای دارید حتما با طراح لوگوی خود مطرح کنید و نظرات درباره نوع و رنگ های مد نظرتان بگویید؛ پس از چند روز می توانید اتود طراحان نهان استدیو را ببینید و لوگوی مورد پسند خود را برای تکمیل مراحل طراحی انتخاب کنید.