سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب برتر

دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا

 

آیا می دانید دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا با نمونه آنالوگ آن چه تفاوت هایی دارد؟ کدام جدید تر و یا کدام بهتر است؟ در ادامه این مقاله می خواهم بریتان از تفاوت های این دو دوربین و مزیت هر یک بر دیگری را توضیح دهم. حتما تا پایان با من همراه باشید.

فناوری به کار رفته در دوربین های تحت شبکه و HDCVI داهوا قطعا با یکدیگر هیچ مرز مشترکی ندارند. همین نداشتن اشتراک منجر به داشتن کارکردهای متفاوت این دو دوربین مدار بسته است. کماکان و با گذشت سال ها از ظهور این سیستم امینتی قوی، نمی توان آن ها را در یک مکان مشترک استفاده کرد؛ زیرا کارایی هر یک با دیگری در تضاد است. برای نمونه از دوربین مدار بسته CVI داهوا می توان یک سری تصاویر کلی با جزییات بسیار کم داشت؛ در حالی دوربین های تحت شبکه کیفیت داده های ضبط شده بهتری دارند. لذا برای کسانی که تنها هدف نظارتی، آن هم نظارت کلی بر محیط اطراف دارند، توصیه ما خرید دوربین های آنالوگ داهواست.

اما دوربین های تحت شبکه و فناوری های به روز به کار رفته در آن ها غیر قابل انکار است. این دوربین های با اتصال به دستگاه های ضبط کننده تحت شبکهف تصاویر و داده های ضبط شده را با کیفیتی مقبول به کاربران نمایش می دهند. دستگاه های تحت شبکه داهوا در انواع 4 کانال و 8 کانال در بازار سیستم های امنیت مجود هستند و شما عزیزان می توانید با توجه به نیاز امنیت خود، دستگاه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

قبل از خرید هر چیز در شرایط اقتصادی که اکنون با آن دست و پنجه نرم می کنیم، قطعا اطلاع از قیمت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. قیمت سیستم های امنیتی در بازار به خصوص برند داهوا پایین نیست؛ خرید محصولات برند داهوا برابر با خرید از یکی از بزرگترین کمپانی های جهانی است و طبیعتا محصولات این کمپانی خیلی ارزان نیستند؛ کمااینکه بخش عمده ای از این قیمت به نوسانات بازار ارز جهانی برمی گردد. اما نگران نباشید، برای این بحران هم راه حل های معقولی وجود دارند.

قیمت NVR داهوا و سایر تجهیزات نصب دوربین مدار بسته را می توانید در وبسایت داهوا وان به عنوان مرکز فروش تخصصی داهوا چک کنید و در صورت امکان، برای خرید اقدامات لازم را به عمل بیاورید. هم چنین از طریق تماس با کارشناسان داهوا وان، می توانید از مشاوره های رایگان متخصصان این مجموعه نیز بهره مند شوید.