سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب برتر

لیست قیمت دوربین آنالوگ داهوا

 

 

قیمت دوربین مدار بسته داهوا به عوامل زیادی بستگی دارد. اولین و واضح ترین عامل در تعیین قیمت دوربین های داهوا، نوع دوربین مدار بسته است. ایپی یا آنالوگ، انواع دوربین های مدار بسته از لحاظ فناوری سازنده هستند. دام و بالت از لحاظ شکل ظاهری دوربین های را به دو دسته تقسیم می کند و پلاستیکی و فلزی بودن نیز از لحاظ جنس بدنه، دسته بندی دوربین های امنیتی مدار بسته را شکل می دهد.

قطعا قیمت دوربین مدار بسته ای پی داهوابا آنالوگ، دام با بالت و پلاستیکی و فلزی با یکدیگر متفاوت است. همانطور که کارکردهای آن ها با یکدیگر تفاوت بسیار دارد. به عنوان مثال، دوربین های بدنه فلزی برای محیط داخلی کاربردی تر هستند چرا که در محیط های بیرونی امکان زنگ زدن بدنه این دوربین ها بالا است.

لذا برای دانستن عملکرد و کاربرد هر دوربین، لازم است که با مشخصات فنی آن دوربین آشنا شوید و برای این منظور نیز می توانید از متخصصان این حوزه بهره ببرید. کارشناسان فروش داهوا وان با علم به فناوری و مدل های محصولات برند داهوا، می توانند از صفر تا صد راه اندازی یک سیستم امنیتی با شما همراه باشند. کافی است که مکان مورد نظر را برای کارشناسان داهو وان شرح دهید. نوع دوربین مناسب، تعداد دوربین ها و تمامی تجهیزات مورد نیاز برای نصب و راه اندازی را می توانید با خیالی آسوده به داهوا وان بسپارید. منظور از تمامی تجهیزات دستگاه های ضبط کننده، هارد دیسک ها، سیم و کابل های مورد نیاز برای راه اندازی یک سیستم امنیتی جامع و کامل برای شما خریداران محترم است.

شما عزیزان هم چنین با مراجعه به وبسایت فروشگاه اینترنتی داهوا وان می توانید لیست قیمت دوربین آنالوگ داهوا و سایر محصولات این کمپانی بزرگ را مشاهده نموده و با بینش اقتصادی بازتری خرید خود را تکمیل کنید؛ لازم به ذکر است که قیمت های محصولات داهوا با توجه به نوسانات بازار ارز تغییر می کند، امکان اختلافات جزئی میان لیست قیمت های درج شده در وبسایت با قیمت اصلی دوربین و تجهیزات در همان لحظه نیز وجود دارد.

داهوا وان به عنوان نماینده رسمی و معتبر فروش محصولات و تجهیزات امنیتی برند داهوا در ایران، تمامی محصولات این برند محبوب را با گارانتی معتبر و تخفیفات ویژه در اختیار شما عزیزان قرار داده است و برای خرید کافی است که به وبسایت داهوا وان به نشانی اینترنتی ... مراجعه کرده و یا با شماره های درج شده در وبسایت تماس حاصل نمایید.