سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وب برتر

سفارش طراحی لگو در نهان استدیو

 

برای سفارش طراحی لگو در نهان استدیو ابتدا باید فرم سفارش را پر کنید. کارشناسان درخواست شما را بررسی کرده و در اسرع وقت برای گرفتن جزییات بیشتر در ارتباط با کسب و کارتان با شما تماس خواهند گرفت. در سفارش طراحی لوگو باید دقت داشته باشید نوع لوگویی که برای بیزینس خود در نظر دارید از اهمیت بالایی برخوردار است؛ برای این منظور می توانید اطلاعات مربوط به انواع لوگو را در وبسایت نهان استدیو مطالعه نمایید.

لوگو نوشتاری بیشتر مناسب کسب و کارهایی است که اولا از نامی کوتاه برخوردارند و ثانیا نام برند برایشان بسیار مهم است. یک لوگوی خوب می تواند تا ابد نام برند شما را در ذهن مخاطبتانتان ماندگار کند. پس می توان گفت قبل از این که بخواهید اقدام به سفارش طراحی لوگو داشته باشید، باید در انتخاب نام برند خود دقت کافی داشته و نامی را برای فعالیت تجاری خود انتخاب نمایید که راحتی و جذابیت کافی را برای به خاطر سپردن داشته باشد.

کارشناسان طراحی لوگوی ما در نهان استدیو مشاوره های لازم برای انتخاب نوع لوگوی مناسب با برندتان را در اختیار شما قرار می دهند. اگر دوست دارید هم خر را داشته باشید و هم خرما، بهتر است لوگوی تلفیگی و ترکیبی را برای برند خود انتخاب کنید. لوگو تلفیقی با قیمت ارزان در نهان استدیو قابل سفارش است و شما عزیزان می توانید تم های رنگی و مدل های انتزاعی خود را در اختیار طراحان ما قرار داده تا بهترین ایده ها را طراحی و به شما تحویل دهند.

به صورت کلی لوگوها به سه نوع لوگوی نوشتاری، تصویری و ترکیبی از دو دسته نوشتاری و تصویری تقسیم می شوند. لوگوی نوشتاری فقط شامل تایپ اسم لوگوی برند شما، و لوگوی تصویری فاقد آن است. در لوگوی تصویری، یک گرافیک مرتبط با کسب و کارتان را شاهد خواهید بود؛ حال آن که هر یک از این لوگو ها نیز زیر دسته های مخصوص خود را شامل می شوند؛ مثلا این که از چه فونتی برای لوگوهای تایپ استفاده شود و یا این که تصویر در لوگو رئال باشد یا وکتور؛ همه ی این ها به نوع کسب و کار شما، نظر خودتان و ایده های طراح لوگو وابسته است.

برای این که در مسیر انتخاب نوع لوگو، افکار و ایده های بهتری داشته باشید می توانید با مشاوران و طراحان مجرب ما در نهان استدیو در ارتباط باشید؛ بهترین ایده های طراحی لوگو پیش روی شماست.

نهان استدیو در حوزه طراحی لوگوهای تلفیقی توانسته نمونه های جذابی را از خود به جای بگذارد و شما عزیزان می توانید با مراجعه به وبسایت ما به نشانی https://nahanstudio.com می توانید با نمونه های کارهای نهان بیشتر آشنا شده و در مسیر انتخاب نوع لوگوی خود، به صورت هوشیارتری عمل کنید.